piątek, 31 grudnia 2010

Przyszedł czas na moje pierwsze podsumowanie. 2010 rok się kończy już dzisiaj. Ten rok przyniósł wiele niespodzianek.  Poznałam wielu fajnych ludzi, i parę nie fajnych  x o  Dowiedziałam się wiele rzeczy o niektórych osobach. Na wakacje poznałam chłopaka, piłam z nim wodę i wgl. następnego dnia pojechaliśmy nad wodę. pojechaliśmy w 7osób a wróciliśmy w 6 ; (  i Pożegnaliśmy chłopaka który miał 23 lata. Tak utopił się. Chłopka który z nim płyną miał 2.7 promila alkoholu we krwi. Potem poznałam Madzie, Sergia, Martę, Patrycje, Grześka, Damiana, Patryka, Rafała, Adriana, Kinge hm nawet już nie pamiętam wszystkich :D:D   Wiem już na pewno że pijanemu nic się nie da wytłumaczyć.   Basen był mega. Nasze skoki do wody xo ogólnie to cały rok był nawet fajny. Trochę płaczu było. Między innymi z klasą :D:D ach fakt dowiedziałam się że mam ładne oczy i ładny uśmiech : D nic więcej mi do głowy nie przychodzi, ale ok. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz