sobota, 12 marca 2011

Można oszukiwać wielu ludzi jakiś czas, a niektórych ludzi cały czas, ale nie można oszukiwać wszystkich ciągle.
- Abraham Lincoln

Doszłam do wniosku że tak zwane Ciche dni są bardzo dobre : D  Dzisiaj troszkę chodziłam : D  Tak tak sama bo koleżanka mnie wystawiła. Ale mogłam pomyśleć, zastanowić się nad wieloma sprawami. A co do cytatu nie lubię kiedy ktoś mi wkręca różne rzeczy. rozmowa na gg : 

Weronika      

mama mi kaze  jeszcze mam tance towarzyski i dancehool i hip hopo xd
Ja
o dancehall tańczysz
pisze się Dancehall
a nie dancehool
Weronika
tancze xd
Ja
ja się miałam zapisać ale u mnie nie ma nigdzie nauki Dancehallu
i uczę się sama
Weronika
aha
Ja

a ile tańczysz ?
Weronika
ja dopiero zaczelam
Ja
aaaaa
a co Cię do tego zainspirowało ?
Weronika
wszystkio
Ja
aaa
ale mi nie o to chodzi
co się stało że zaczęłaś tańczyć
Weronika
nie wiem jakois tak
Ja
aa
ja zaczęłam dzięki Uli Afro Fryc
Weronika
ja mam stworzona dupe do tego xd
Ja
kto Ci tak powiedział ?
Weronika
trener
Ja
aha
Weronika
a ja mam lekcje z ludzmi z tanca z gwiazdami i z ycd xd
Ja
z kim np. ?
Weronika
glogowska pirogiem i wgl xd
Ja
tak ?
Weronika
nom
Ja.
a co oni Ci mówią ?
Weronika
ze jestem bardzo dobra
Ja
aha
to ty w warszawie miszkasz albo we wrocku
Weronika
jezdze na zajecia do wawy
Ja
a gdzie mieszkasz?
Weronika
w wyszkowie
Ja
aha
i chce Ci się dojeżdżać?
Weronika
nom
Ja
mogę być szczeraz?
Weronika
?
Ja
czy mogę być szczera
Weronika
no
Ja
taka jaka jestem zawsze
Weronika
no
Ja
to szczerze mówiąc
jakoś zabardzo Ci w to nie wierze
za bardzo *
Weronika
to sie zapytaj mojej przyjaciolki i mamy
Ja
a ja gadam z nimi czy z tobą ?
Weronika
ze mna ale nie wierzysz wiec zapytaj i uwierzysz
`Ja

a masz jakieś foty z nimi ?
Weronika
narazie mialam pierwsze zajecia i po co mi ich foty /
`Ja
no wiesz ja bym robiła woty znanym ludziom


Hahaha Nie ogarniam takich ludzi ..... : D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz