środa, 20 kwietnia 2011

Nareszcie wolne. Jak się cieszę : D i po testach. Jaka to była masakra... nie mam pytan. Miały być łatwe a tu gówno... były zajebiście trudne ... Teraz będę nadrabiać ocenami. ; )) Misja WIADRO idzie dobrze : D Jedna dyiewcyzna ode mnie z klasy się kapneła o co kaman, ale Magda naszczęście nie, i się mnie pyta o kogo chodzi... I tak jej nie powiem.
Nienawidzę czekać aż odpiszesz !!!! Odpisz mi no... zamiast oglądać YCD to czekam aż odpisze... ale czekam do 23:00 i wyłączam kompa, jutro zobaczę co mi odpisał najwyżej. Nareszcie jest ciepło. no niedługo na zieloną szkołę, nie mogę si\e doczekać. Do zielonki zostało mi tylko 4 treningi chyba... a do końca roku zostało nam trzy tytgodnie.  Bez wolnego i bez zielonki.... To kiedy ja oceny poprawie? Masakra. x //

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz