wtorek, 2 sierpnia 2011

Nareszcie znalazłam trochę czasu, ażeby napisać Notkę. Chociaż wiem, że nikt nie zauważył, że nie pisałam, bo mam tylko 3 obserwatorów to nie przejmuję się tym, jeżeli mam być szczera, ponieważ wiem że moje przyjaciółki czytają mojego bloga. Chcę żeby wiedziały, że są dla mnie bardzo ważne, że bardzo je kocham i uwielbiam spędzać z nimi czas.  Nie licząc koloru włosów nic się u mnie nie zmieniło. Nie długo poprawiam kolor i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Będąc w Słuczu nauczyłam się doceniać to jaka jestem. Od września treningi co dziennie na 6 rano!!!! x ooo i będę mieć treningi 8 razy w tygodniu .! x ooo

3 komentarze:

  1. obserwuję, liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. b. fajny bloog ;]
    dodaję do obserwowanych ;))
    liczę na rewanż ;* :D

    pozdrawiam :)

    noo..
    przyjaciele to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się twój blog :) I masz racje, przyjaciele są najważniejsi!:):*


    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń