sobota, 29 października 2011

Co było normą wczoraj, dziś jest zboczeniem, a nikt nie wie co będzie jutro.

Staram się nie przejmować, nie powiem trochę mi nie wychodzi. Są ludzie którzy mnie dobijają i użalają się nad sobą mimo że nie jest z nim aż tak źle jak im się wydaje.  Szkoła mnie dobija. Prawię nie widzę się z Karolą i Nati. Brak mi starej klasy. I wgl klasę mam do dupy. Nie lubię tego !  
mam zamiar zmienić styl ubierania się. a co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem.  Jak na razie przyszła moja bejsbolówka. mam zamiar porobić sobie w niej zdjęcia.  Mam dużo pomysłów na zdjęcia, ale trzeba mieć kogoś do ich robienia i trzeba wychodzić na zdjęciach. 
Chciałabym być ładna. Wkurzają mnie dziewczyny które są ładne, a wmawiają sobie że są brzydkie.  
Mam coraz lepsze kontakty z Leszkiem, ale to chyba przez to że widzę co codziennie na treningu. Codzienne wstawanie o 5:15 wykańcza. Coś o tym wiem.... 



Wam też się nie chce tak jak mi ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz