czwartek, 26 stycznia 2012

W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.

Żyjcie chwilą nie jest jednak tak prostą sprawą jak się wydaje. Jest wiele spraw nad którymi się zastanawiam, o których próbuję zapomnieć, ale czasami się nie udaje. Miałam okres że każdy cień kończył się płaczem z byle powodu, boję się że to wróci, bo powoli zaczynam kończyć dni ze łzami w oczach. Czasem jednak nie chce się mówić o tym co nas boli.  Nie chcę martwić osób które są mi bliskie.  Boję się że przez moją własną głupotę stracę osoby na których mi zależy. Powiem coś nie tak, ale jakoś głupio się zachowam, albo pokłócimy się o byle co.  Na razie o tym nie myślę, przynajmniej nie chcę. Czasem trudno jest nie myśleć o czymś kiedy masz dużo wolnego czasu, ale mój wolny czas się kończy bo ferie się kończą. Niestety teraz muszę pracować do kwietnia.  Mam zamiar się nie poddawać i walczyć do samego końca.  Chodzi w tym o parę rzeczy i nie tylko.  Od dzisiaj zaczynam się rozciągać i mam zamiar w tym roku zrobić szpagat! Mam nadzieje że mi się to uda !  Szpagat zamarzyłam sobie w zeszłym roku, ale w tym roku znalazłam jakieś ćwiczenia i będę się rozciągać, a że codziennie rano jestem na basenie i muszę się rozciągać przed wejściem do wody to akurat będę się robić te ćwiczenia i może mi się uda.  Pewnie chłopaki będą się ze mnie śmiać, ale mam to gdzieś.  Kiedyś któryś z nich zapytał się mnie po co mi szpagat, a ja do niego że jak będziesz w moim wieku to się dowiesz, mimo że on jest o rok młodszy ode mnie, no ale ok.  We wtorek dowiedziałam się że mam ładne cycki... Aha ok. I to od przyjaciela! I dodał jeszcze żebym mu pokazała, ja : chciałbyś on: no nie powiem,  No w końcu widzę je praktycznie co dziennie. ja: no właśnie praktycznie codziennie i w staniku, on: no dobra, ale widzę. hahahaha pozdrawiam jego myślenie. 
http://www.tipy.pl/artykul_1263,jak-zrobic-szpagat.html



z Nati Czocha 2010 ♥

Dzień chłopaka, matma z Nati ♥
Wakacje z Karolą ♥

1 komentarz:

  1. Myślenie chłopaków mnie powała heh. Powodzenia, mam nadzieję, ze uda ci się zrobić w kocu ten szpagat ;p

    http://lily-james-i-spolka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń