sobota, 22 września 2012

Jeżeli chodź raz wejdziesz w mój świat, trudno będzie Ci z niego wyjść. Przy najmniej, ja zrobię wszystko żeby nie pozwolić Ci odejść. 

Bijecie się czasem z myślami? Ja tak, ostatnio coraz częściej. Nie dość że brak mi motywacji do czegokolwiek, to ostatnio pokłóciłam się z siostrą. Na szczęście już mnie przeprosiła. Moje problemy zamiast maleć to rosną. Z jednej strony to dobrze, bo upewnię się kto jest moim prawdziwym przyjacielem, a kto tylko udaje. Boje się, że parę z tych osób, których traktuje jak przyjaciół, nie traktują tak mnie. Prawda boli, to fakt, ale lepiej jest usłyszeć gorzką prawdę niżeli najsłodsze kłamstwo. Poza tym co jakiś czas mam ochotę coś sobie zrobić, trafić do szpitala, żeby zobaczyć  ile osób się o mnie martwi, ilu tak na prawdę na mnie zależy. Ale jedna z moich "przyjaciółek" powiedziała mi, że w takim razie ie będzie się ze mną zadawać. W sumie to dobrze, bo zaczęłam się zastanawiać, czy to prawdziwa przyjaciółka. Teraz sama już nie wiem. Zamiast mnie wspierać w trudnych chwilach to mnie dołuje jeszcze bardziej. ZAJEBISTA PRZYJACIÓŁKA -.- 




1 komentarz:

  1. Preoblemów niestety z wiekiem przybywa i trzeba sobie jakoś z nimi radzić ;/ Właśnie w tych momentach dowiadujesz się komu naprawdę ci na tym zależy. Współczuję ci takich "przyjaciółek" . to podłe, że cię teraz zostawiły.

    OdpowiedzUsuń