poniedziałek, 3 stycznia 2011

Więc raczej nie zrezygnuję z Dancehall'u.  Znalazłam lekcję Dancehall'u w internecie. Wydają się łatwe ale nie są.  Ach uwielbiam to normalnie. Kit z ty że uczę się dopiero trzeci dzień ale to uwielbiam. Mam nadzieje że będę w połowie tak dobra jak Ula ''Afro'' Fryc :D
http://danceflowing.pl/lid,10302513,title,Dancehall-lekcja-1,lekcja.html?ticaid=6b895

Coś mi się wydaje że to koniec. Chociaż raczej mi się wydaje. Tak jak ostatnio. Chociaż lepiej się bawią bez ze mnie. Czysz nie?  Powiedz mi jeśli jest inaczej. Ja wam w sumie do szczęścia potrzebna nie jestem. Wiem wiem mam sobie to wybić z głowy, ale i tak mi to po głowie chodzi... :/ Jaka ja jestem głupia, to ja nie mam pytań sama do siebie... : /  Ej to co ja się tak zmieniłam czy taki już mój los?



Tak tak to Polska Dancehall Queen. 
Ula ''Afro'' Fryc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz