niedziela, 29 kwietnia 2012

Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.


Czasem chciałabym ażeby wróciły stare dobre czasy. Czasy z Nati i Karolą, ale wiem że tego już nie będzie, że to nigdy nie wróci. Nati teraz ma Klaudie i Darię. Czuję że przez to że jestem w innej szkole poszłam w odstawkę, ale Karola jest z nią w szkole i nie mają takiego kontaktu jak w gimnazjum, Daria też nie jest w tej samej szkole co Nati a się przyjaźnią.... Już nic nie rozumie. Chciałabym wiedzieć co i jak, czy dało by się to jakoś odbudować, pytanie tylko czy Nati tego chce. Czy ona nadal chce się ze mną przyjaźnić. Po dzisiejszym dniu stwierdzam, że już się tego nie uratuje. 

Wyjazd do Poznania uważam za udany. i dzisiejszą niedzielę również. Wszystko dzięki Ali i Oli :3 Nie wiem co bym bez nich zrobiła. Pewnie moje życie wyglądałoby inaczej. Trochę żałuję że pojechałam do Poznania, ale to dla tego że Maciek przyjechał do Jeleniej. Ale dzięki Maksi mi przeszło. Uwielbiam ją. To jest mój mistrz. Nie wyobrażam sobie teraz jakbym jej nie poznała. Kocham tą wariatkę ♥ 






2 komentarze:

  1. Ahh.. ja miałam podobnie. Przeniosłam się w szóstej klasie podstawówki. W gim już jak moje byłe przyjaciółki dołączyły to juz nie to samo.. ;/ Ciesze się, że wyjazd się udał:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Glowa do gory. Spojrz na to z innej strony, zobacz ile cudownych ludzi jest kolo Ciebie ; Maksi, Ala, Ola i na pewnie jescze wiecej ich jest .. Musisz sie z tym, pogodzic, ze Natlia wybrala taka droge. Bedzie ciezko, ale pomoga Ci przez to przejsc Twoi bliscy ;)

    OdpowiedzUsuń