sobota, 5 maja 2012

Między mężczyzną a ko­bietą przy­jaźń nie jest możli­wa. Na­miętność, wro­gość, uwiel­bienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń. 


Za szybko przyzwyczajam się do ludzi. Nie chcę tego. Czasem wolałabym być bez uczuć, żeby nikt nie widział że cierpię. I tak jestem dobra w ukrywaniu złego humoru. Nie lubię pokazywać że mi źle lub że mam zły humor czy jestem smutna. Teraz nie wiem komu mogę ufać i kot jest przy mnie. Chciałabym to sprawdzić, ale nie wiem jak. Nie wszystkim mówię o tym co się dzieje w  moim życiu. Ciekawa jestem kto będzie przy mnie gdy mi się coś stanie albo jak będę w wielkiej czarnej dupie. Czasem chciałabym coś sobie zrobić żeby to sprawdzić. Już nie mam siły na nic. Mam dosyć tego jebanego świata, gdzie wszystko jest trudne. Z każdym dniem boję się komukolwiek zaufać, bo wiem że ta osoba może mnie kiedyś zranić. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz