czwartek, 7 czerwca 2012

Moje życie przewraca się do góry nogami. Jest całkiem inaczej niż miesiąc czy dwa miesiące temu. Trochę dziwnie mi z tym wszystkim. Nigdy nie myślałam, że będę miała podejrzenia że chcę być ze swoim przyjacielem.... Mimo, że już wyrosłam z przyjaźni damsko męskiej, dalej jak komuś coś o nim mówię to mówię że to mój przyjaciel.... Zobaczymy co z tego wyrośnie. Mam się z nim spotkać jak będzie ciepło... Hmmm ciekawe po co... No dobra on jest dziwny. "Kozak w necie pizda w świecie" dosłownie ! Ale ktoś musi go rozruszać, i chyba wyszło na mnie. No ale co tam. Najważniejsze jest to że po tym jak się przelizaliśmy jest tak jak było. Z jednej strony boję się zepsuć to co jest teraz. Boję się zaryzykować, ale z drugiej chcę coś zmienić. Nie wiem czemu nagle mnie wzięło i mam nadzieje że mi przejdzie ! A jak nie to będzie problem....
Jutrzejszy dzień spędzam z Karolą! Nareszcie się zobaczymy. Nie mogę się doczekać.

Pożyjemy zobaczymy ♥ 

Chcę być tak śliczna jak ona ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz