sobota, 30 czerwca 2012

Przy­jaciel to ktoś, kto da­je Ci to­talną swo­bodę by­cia sobą.

Nie ma to jak powoli tracić swoją jedną z najlepszych przyjaciółek. Że niby ja użalam się nad sobą ? aha fajnie wiedzieć... No ale skoro ona tak uważa to może faktycznie tak jest. Tylko czemu wszystko było ok do czasu nocki ? Nie mam pojęcia. Ale jeżeli Ola woli przyjaźnić się z Nelą i woli o mnie zapomnieć, to ja mogę jej w tym pomóc, NIE MA PROBLEMU. Wystarczy powiedzieć : " Asia, nie chcę się już z Tobą przyjaźnić." Będzie mi smutno i źle, będę nie swoja, ale dam jakoś radę. Zawsze daję. Nie pierwszy raz stracę kogoś bliskiego. Tylko czemu nie mogę się nauczyć, żeby przestać tak szybko ufać ludziom ? Muszę przestać się przyzwyczajać. Może to coś da. a teraz będę starała się mieć wyjebane. Szkoda że to nie jet tak proste jak się mówi. Czemu mi zależy na Olce? może dlatego że przyjaźnie się z nią 2 lata... Zobaczę jak się to potoczy, ale wolałabym żeby mi wszystko powiedziała, nawet przez gg, facebooka, czy sms. Niech mi to powie, chcę mieć to za sobą i wiedzieć na czym stoję. Nie jestem idealna, ale ona też nie jest.


Wakacje zaczęłam od "picia" z dziewczynami z klasy i kłótni z Olą. Uhuhu zajebiste wakacje się zapowiadają. Dzisiaj mega dzień z Doną i oglądanie filmu, którego nie skończyłyśmy już 2. raz....  Najważniejsze, że zdałam. huehuehue. Męczy mnie to, że Maksi nie je. Pierdole, wszystko się jebie. Nie no zajebiście. Jeszcze trochę i zostanę bez nikogo. Jak już nadejdzie ten dzień, będę gotowa na wszystko.

Staram się mieć WYJEBANE 


1 komentarz:

  1. Współczuję Ci takich "przyjaciół", ale jak wiadomo różnie w życiu bywa ;/ Niestety trzeba sobie z tym wszystkim jakoś radzić. Jak na razie masz dobre podejście ;) Oby tak dalej. Mam nadzieję, że uda wam się jeszcze pogodzić. Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń