niedziela, 22 lipca 2012

Tylko głupcy się nie zmieniają. 

Jak na razie wszystko jest tak jak chciałam. To mogą być moje najlepsze wakacje ze wszystkich . Pierwszy tydzień nie był za fajny, ale teraz jest ok. Picie, zabawa i wgl wszystko. Nie mieszajcie spirytusu z trawą. Oczywiscie mam jazdy teraz. Ale moje wakacje zaliczę do w pełni udanych jak pojawi się Kuba : 3 Zobaczymy co przyniesie los. Codziennie dziwie się jak można się zmienić w tak krótkim czasie. Zaczynam uważać, że jestem ładna! gdzie wcześniej nic takiego nie przyszłoby mi do głowy. Jednak uważam że jest bardzo dużo ślicznych dziewczyn, a ja jestem tylko może 1/10 czy 1/100 z nich. Zawsze coś. Jednak niektóre dziewczyny które są na facebooku w ślicznościach, pięknościach i wgl. są brzydkie, i pewnie dodają je tam tylko dla łacha. Ale jak tak lubią to okej.

Jaram się wtorkiem. Przyjedzie Donia, i będziemy pić. huehuehue. Czemu nie! Co do Kuby nie wiem jak to będzie, mam nadzieje że będzie dobrze i jednak z nim będę. A jak nie z nim, to może znajdę kogoś innego. Bo w sumie mam już dosyć bycia sama, to trochę dobija. Czasem, ale nie zawsze. Czasem cieszę się, że jestem singlem. : )

Czekam na lesze jutro ! 






W którym kolorze mi najlepiej ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz