czwartek, 21 marca 2013

Motywacja ♥

                „Sukces jest prosty. Zrób co należy, jak należy, kiedy należy.” 
Arnold Glascom

Pierwszy raz od jakiegoś czasu mam wszystkiego dosyć. Chodzi mi głównie o treningi... Na dzisiejszym treningu rano chciałam zrobić coś, czego nigdy nie robię, a mianowicie opuścić jakąś część dystansu! Masakra, jak tam mogę? Na szczęście nie poddałam się i przetrwałam trening bez opuszczania.  Czasem mam ochotę już zrezygnować z pływania. Czasem nie daje mi to już tyle radości ile dawało mi wcześniej. Pamiętam moje początki z pływaniem to było tak dawno... 11 lat już? no o 1 klasy podstawówki hahahaha, ale ja byłam mała xD ale dopiero po 9 latach zaczęłam trenować tak fest. Zaczęłam trenować w klubie, który uwielbiam.  Kiedyś już chciałam zrezygnować, ale zadałam sobie pare pytań. "Co Ci to da? Co będziesz miała? Teraz masz pasję, robisz to co kochasz! Rób to póki możesz. W sumie za rok idziesz na studia, Twoje treningi się skończą, nie będziesz już mogła pływać. Teraz nie rezygnuj! Podziękujesz sobie, że nie zrezygnowałaś". Zobaczymy co przyniesie jutrzejszy dzień no i jutrzejszy trening! :D 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jestem mega, mega dumna z Asi, kyóra zdała dzisiaj ustną maturę z anglika no i pisemną, którą pisała w poniedziałek ♥





1 komentarz:

  1. Też jestem bardzo dumna z Asi, która zdała poprawki ;* Nie chcę nawet dopuszczać do siebie myśli, że niedługo już Twoje studia. Co ja bez Ciebie zrobię? Co ja bez Ciebie zrobię z chłopakami? :OO

    OdpowiedzUsuń