poniedziałek, 18 marca 2013

Mistrzostwa ♥

"Nigdy się nie poddawaj , choćby brakowało ci już sił . Nigdy! Bo pamiętaj gdzieś tam daleko czeka na ciebie szczęście które warto było powalczyć 

Powinnam się uczyć do jutrzejszej kartkówki z biologii, ale mi się tak nie chce!  Teraz tyle się dzieje, że masakra. To zacznę od Mistrzostw! :D Najlepsze zawody na świecie! Moja pierwsze Mistrzostwa Polski Juniorów 17-18 letnich, zakończyłam jednym występem w finale B na 200 klasykiem. Pobijając przy tym swój rekord życiowy z eliminacji. Jak na półtora roku uczciwego trenowania to 3 minuty to chyba nie jest zły wynik. W sumie pobiłam 4 razy rekord życiowy, z czego 2 były na tym samym dystansie. Mimo, że Leszek mnie wspierał demotywując mnie, naprawdę mi pomógł.Lepiej mi słyszeć np. " po co wpłyniesz  I tak będziesz ostatnia" niż "ooo i tak jesteś najlepsza!". Dobrze, że był tam ze mną. Takie zawody mogę mieć zawsze! Mega atmosfera i wgl. Hit MP "Nie utonie".  Wgl miałam dobre dni na tych zawodach, może  dlatego, że przeczytałam autobiografię Michaela Phelpsa. Tak uwielbiam go ♥

Czas osiemnastek jest świetny. Sama siebie nie poznaję, kurcze co mi jest? Trudno. Muszę się kiedyś wyszaleć, rzeczcież nie chodzę pić codziennie. Tylko raz w miesiącu. w piątek 18-stka Ani. Było świetnie! Strasznie się stęskniłam za Gabrysiem i Maćkiem. więc cieszę się, że mogłam ich zobaczyć no i się z nimi napić : 3  Gabryś mnie pilnował xD żebym przypadkiem się nie upiła hahahaha





1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcie to ostatnie xD Zgaduję, że to Trener Ewelina xD
    Osiemnastkę ma się raz, więc imprezuj ile się da, bo za rok już tylu nie będzie xD
    Ale na moją przyjedziesz. Już niedługo xxD (takie tam pięć lat, nie?

    OdpowiedzUsuń