czwartek, 2 lutego 2012


nie odzywasz się, to się nie odzywaj, tylko gdy znajdziesz się w potrzebie, również trzymaj się tego samego 


Chora..... Czyli + jeden tydzień wolnego.  Nienawidzę być chora... Jest mi nie dobrze. No masakra. Asia dzisiaj się o mnie pytała w szkole, ale mnie nie ma. Zobaczymy co będzie jak wrócę do szkoły, skoro ona wróciła do Marcina to ja nie mam w sumie o czym z nią rozmawiać.  No w sumie ja z nią muszę pogadać, bo wygadała moje tajemnice swoim przyjaciołom. No nie ma co. Lepiej być nie mogło.  Zobaczymy  jak to będzie jak wrócę do szkoły. Dzisiaj kupiłam sobie buty, po czym okazało się że moja kochana kuzynka ma takie same. No ekstra...   Nadal piszę z Maćkiem. Miałam się dzisiaj z nim spotkać, ale babcia nie pozwoliła mi wyjść z domu. No ale są plusy bo postara się przyjść któregoś dnia żeby ze mną pogadać. Pożyjemy zobaczymy. 
 Cytat tyczy się Asi jak większość już się zdążyła zorientować mam nadzieję. Ta więc to na tyle. Życzę wam miłego wieczoru, miłej nocy i fajnego piątku oraz weekendu.





2 komentarze:

  1. Świetny blog !

    +zapraszam do mnie drawing-for-you.blogspot.com - organizuję LOSOWANIE sprawdź co możesz wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for featuring my cats!

    OdpowiedzUsuń