niedziela, 5 lutego 2012

Prawdziwi przyjaciele to ci, którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie. Dopingujący cię, cieszący się z twoich zwycięstw. Fałszywi przyjaciele to ci, którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach, ze smutną miną, niby solidarni podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie jest pociechą w ich nędznym życiu. 
— Paulo Coelho 

Potrzebuję kogoś, kto przwróci mnie do codzienności, kogoś na kogo mogę nawrzeszczeć i powyzywać od najgorszych, na kogo mogę zwalić winę, a i tak wiem że ta osoba nie będzie na mnie tak. Potrzebuję podpory, pomocy w trudnych momentach życia. Kogoś komu mogę się wyżalić i nie będę słyszeć, że ta osoba ma gorzej, albo lepiej. Mam dosyć słuchania czegoś typu a bo mój chłopak..... bla bla bla. Tak nie mam i coś mi się wydaje że szybko mieć nie będę. Jejku trudno, ale to nie powód żeby mnie dołować.  Jestem jaka jestem i nikt tego nie zmieni. Nie lubię Justina Biebera, w mojej szafie są jeansy i bluzy. Staram się być sobą i nikogo nie udawać. Wkurzają mnie ludzie, którzy lubią Cię tylko w tedy kiedy mają do Ciebie sprawę. Jakiś czas temu chciałam coś zmienić w swoim życiu, ale chyba mi przeszło, bo mam dużo wspaniałych osób, które kochają mnie za to jaka jestem teraz. Co z tego, że nie mam chłopaka, może na to za wcześnie. Nie wiem.  Najgorsze jest to, gdy uważasz że masz przyjaciół, a tak na prawdę ich nie masz. 


1 komentarz:

  1. Rozumiem cię. Zawsze ma się przyjaciół, z chłopakiem trochę gorzej ;/ Trzeba czekać na szczęśliwy traf losu ;p Poza tym super rysunek. Czekam na następną nocie

    u mnie nn
    http://lily-james-i-spolka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń